Ahad, 4 Februari 2018

Acara-acaraKejohanan Sukan Maktab Mahmud Zon A diteruskan lagi pada hari ini. Acara-acara yang dipertandingkan adalan bola sepak yang diadakan di Padang Kompleks Hijau Kuning Alor Setar dan bola jaring yang berlangsung di Kompleks Belia dan Sukan, Alor Setar. 

Pasukan Bola Sepak MMPT telah memberi persembahan yang sangat mantap dengan menggungguli dengan mendapat tempat JOHAN dalam kumpulan. Dalam perlawanan pertama menentang MM Langkawi, MM Padang Terap telah menjaringkan 1 - 0 manakala dalam perlawanan kedua menentang MM Pendang, pasukan sekolah telah berjaya menjaringkan gol sebanyak 4 berbalas 1. 

Kemenangan ini telah melayakkan pasukan sekolah untuk ke peringkat separuh akhir pada esok, 5 Februari 2018. Semoga kejayaan milik kita.









Pada hari ini juga, telah berlangsung acara bola jaring. Walaupun kemenangan bukan di pihak kita, namun para pemain telah memberi saingan yang hebat dan persembahan yang mantap serta semangat juang yang tinggi.





Terima kasih diucapkan kepada guru-guru pengiring dan jurulatih pasukan. Tahniah kepada semua peserta Kejohanan Sukan Maktab Mahmud.
Kongsi Artikel Ini

0 komen:

Catat Ulasan

Free counters!

LAMAN INI TELAH DILAWATI SEBANYAK

Selamat datang ke Laman Rasmi Maktab Mahmud Padang Terap.

MAKLUMAN TERKINI







PAUTAN

TERUSKAN BERHUBUNG DENGAN KAMI

facebook tweeter google linked in you tube rss

5 PALING POPULAR